Witamy na stronie naszej szkoły.

Klasa I – zagadnienia do zrealizowania

Zadania do wykonania w domu dla uczniów klasy I

III tydzień 30.03 – 3.04.2020 r.

Temat 16 „Po co komu woda?” 30. 03. 2020 r.

  • elementarz str. 34- 36 oraz poczytanka str. 89,
  • ćwiczenia edukacja polonistyczna str. 36-37,
  • ćwiczenia matematyczne – matematyka w działaniu str. 36-37 oraz 38-39.

Temat 17 „Rośliny w naszej klasie” 31. 03. 2020 r.

  • elementarz str. 37,
  • ćwiczenia polonistyczne str.38-39,
  • ćwiczenia matematyczne str. 40-41,

Temat 22 „Prima aprilis” 1. 04. 2020 r.

  • wiersz Marcina Przewoźniaka „Prima aprilis”

                Prima aprilis

Co się stało! Co się stało!                                                           A nasz sąsiad, co ma fiata,

Mamie masło wykipiało!                                                            fiatem tym nad miastem lata

Tata ubrał się w spódnicę,                                                         i ulotki zrzuca z nieba,

i tak wyszedł na ulicę!                                                                  że do szkoły iść nie trzeba!

Zębów umyć dziś nie sposób,                                                   Jeśli z okna się wychylisz

bowiem z kramu leci rosół!                                                       dojrzysz, że …. Prima aprilis!!!

  • elementarz str. 46-47,
  • ćwiczenia polonistyczne str. 48-49,
  • zeszyt zapisać: ż, Ż, żaba, Żaneta oraz ułożyć i zapisać zdanie z wyrazem żółw,
  • ćwiczenia matematyczne str. 51-52.

Temat 18 „ Tajemnice ćmy” 2. 04. 2020 r.

  • elementarz str. 38,
  • ćwiczenia polonistyczne str. 40-41,
  • zeszyt zapisać: ć, Ć, ćma, liść oraz zdanie Ćmy latają nocami.
  • ćwiczenia matematyczne: str. 42-43.

Temat 19 „ Szanujmy wodę” 3. 04. 2020 r.

  • elementarz str. 39-41,
  • ćwiczenia polonistyczne str. 42-43,
  • zeszyt zapisać: ci, Ci, ciocia oraz ułożyć zdanie z wyrazem: Maciek.
  • ćwiczenia matematyczne: 44-45.

Edukacja muzyczna: ćwiczenia polonistyczne str. 84.

Wychowanie fizyczne: 
Religia

Pokolorować obrazki do tematów o Wielkanocy.

Język angielski

English lesson „step by step” number 1  – lekcja języka angielskiego „krok po kroku” numer 1.

Unit 5 – My body (moje ciało)  str. 36 w podręczniku.

HELLO !!! How are you? Are you happy? Sad?

Temat: Chant – Look at my body. Nauka rymowanki.

 Open your book at page 36. – otwórz swój podręcznik na stronie 36.

Spójrz na obrazek – widzisz jednego z bohaterów filmu „The Incredibles”  (w polskiej wersji „Iniemamocni”) Ma na imię Dash.

Zadanie 1.

Nagranie 2.18 – posłuchaj rymowanki, powtórz kilka razy i wskaż części ciała wymienione w tekście.

Head – głowa,

Tummy- brzuch,

Arms- ręce,

Legs – nogi

I’ve got …- ja mam….

Look at – spójrz na

Nagranie 2.19 – rymuj z wersją karaoke.

Zadanie 2.

Nagranie 2.20 – wysłuchaj uważnie nazw części ciała i wskaż odpowiednie obrazki. Powtórz wymowę kilkakrotnie.

Zeszyt ćwiczeń.

Open your workbook at page 36. Otwórz zeszyt ćwiczeń na stronie 36.

Polecenia masz na dole strony. 

Nagranie 2.21.

Jeśli wykonałeś/aś  zadania według podanego schematu  i nie masz pytań, wszystko jest dla Ciebie zrozumiałe to otrzymujesz „odznakę GREAT WORK”. – „Wspaniała praca”

Zapisuj na kartce każdą uzyskaną odznakę – data i temat lekcji.

Jeśli pojawiły się problemy – napisz Mamo/Tato maila agaalipska@wp.pl bądź skontaktuj się przez Messenger.

Thank you . Goodbye!!!

 

English lesson „step by step” number 2 – lekcja języka angielskiego „krok po kroku” numer 2.

 Unit 5 – My body (moje ciało)  str. 37 w podręczniku.

 Temat: Nauka nazw części ciała.

Open your book at page 37. Otwórz podręcznik na stronie 37.

 Zadanie 3.

Look, this is a robot! – Spójrz, to jest robot!

Spójrz na obrazki: 1. Hands – dłonie, 2. Feet – stopy, 3. Fingers – palce u rąk. 4. Toes – palce u stóp.

Posłuchaj nagrania 2.22 i wybierz odpowiednią liczbę części ciała robota.

Zadanie 4.

Przyjrzyj się obrazkom różnych robotów – zwróć uwagę na poznane części ciała i ich ilość.

Posłuchaj nagrania 2.23 – zgadnij opisy dwóch robotów i podaj ich numery.

Zeszyt ćwiczeń.

Open your workbook at page 37. Otwórz zeszyt ćwiczeń na stronie 37.

Polecenia masz na dole strony.

Jeśli wykonałeś/aś  zadania według podanego schematu  i nie masz pytań, wszystko jest dla Ciebie zrozumiałe to otrzymujesz „odznakę GREAT WORK”. – „Wspaniała praca”

Zapisuj na kartce każdą uzyskaną odznakę – data i temat lekcji.

Jeśli pojawiły się problemy – napisz Mamo /Tato maila agaalipska@wp.pl  bądź skontaktuj się przez Messenger.

Thank you . Goodbye!!!

 

 

 

II tydzień 23-27.03.2020 r.

Temat 13 „Małe i duże zwierzęta”

  • elementarz str. 27-29, 
  • ćwiczenia ed. polonistyczna str 28-31, tekst do czytania str. 102
  • zeszyt linia: zi, Zi, Kazio, ziarno,
  • ćwiczenia matematyczne str. 30-31.

Temat 14 „Niespodzianki wiosny”

  • elementarz str. 30-31- opis ilustracji i udzielenie odpowiedzi na pytania pod tekstem- ustnie,
  • ćwiczenia ed. polonistyczna str 32-33.
  • ćwiczenia ed. matematyczna str.32-33.

Temat 15 „Ptaki wracają”

  • elementarz str. 32-33,
  • ćwiczenia ed. polonistyczna str. 34-35,
  • ćwiczenia ed. matematyczna 34-35.

I tydzień – 16-20.03.2020 r.

  • Elementarz strona 24-25- czytamy i wykonujemy zadania z ćwiczeniówki z edukacji polonistycznej do strony 25.
  • Ćwiczenia z edukacji matematycznej do strony 25, ćwiczenia dodatkowe do strony 86.
  • Dodatkowo utrwalać dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20.
  • Czytać wybrane książeczki po 15 min. dziennie. 

Język angielski

  • Powtórzenie treści rozdziału 4 – Food – podręcznik str. 28-35.
  • Zeszyt ćwiczeń str. 28-35. Extra Adventure 4 str. 77-78.
Close Menu